Textul de tip comunicat de presa este un articol in favoarea unei companii sau organizatii, in care prezentam informatii de actualitate ale acesteia sau orice continut cu valoare de stire.
Cine apeleaza la noi pentru un comunicat de presa: companii sau organizatii care nu au departament propriu de PR si care vor sa vina in fata publicului cu o comunicarte autentica si profesionala atunci cand au de facut un anunt relevant.
Iata cateva exemple concrete pentru care este nevoie de un comunicat de presa:
- un autor/editura anunta o lansare de carte
- o companie anunta o schimbare in componenta managementului
- o organizatie/firma anunta o actiune de plantare de copaci
- un institut da detalii despre un experiment stiintific important
- un producator/comerciant anunta o demonstratie pe care o va realiza sau aparitia sa la un targ
- un comerciant anunta deschiderea unui punct nou de lucru
Scopul comunicatului de presa este sa convinga publicul si sa ii ofere o noutate, dar nu sa vanda produse sau servicii. Emitentul unui comunicat de presa isi doreste sa obtina in primul rand vizibilitate sau credibilitate.
Comunicatul de presa nu trebuie confundat cu textul publicitar de tip advertorial. Comunicatul de presa are valoare de stire si nu indeamna publicul sa cumpere un produs si nu prezinta beneficiile cumpararii acestuia.
Important: Un expert PR al echipei noastre va redacta un comunicat de presa pentru organizatia/compania ta ca un expert PR, nu ca un agent de vanzari.